• Pole Dance

Trennid

POLE intro

See tund on mõeldud kõigile neile, kes pole kunagi varem postitantsuga kokku puutunud. Eelnev treenitus (ükskõik, mis spordialal) pole oluline. Seega kui tunned, et tahaksid ennast proovile panna ja osavaks postitantsijaks saada, siis ootame Sind trenni!

POLE intro's alustame kõigi vajalike oskuste arendamisega, et saaksid kindlalt ja turvaliselt edasi liikuda. Võtame läbi lihtsad piruetid, kõndimised ümber posti ja erinevad käe haarded, mida tulevikus kasutama hakkad. Samuti tutvume asenditega, mis edaspidiselt väga vajalikuks osutuvad. Saad näiteks aru, mis kehaosaga ennast posti küljes hoida saab ja õpid nii ennast kui ka posti usaldama. Trenn toimub staatilisel postil (post ei keerle). Nii õpid Sa oma haarde tugevust ja hoogu kontrollima, et kaunilt ümber posti tiirelda.

Palun pane jalga lühikesed püksid. Kaasa võid võtta väikese käterätiku, et enda käsi ja posti puhastada. Samuti võib kasuks tulla sokkide kandmine (piruetid)

24h enne trenni pole soovitatav ennast kreemitada! Vastasel juhul pole postiga haarduvust.

POLE lvl 1 - algajad

Siin tunnis hakkad Sa oma tugevaid külgi avastama ja arendama. Kui tunned, et POLE intros omandatud hoiud ja asendid on juba kindlad ning soovid kõrgustesse liikuda, siis ootame Sind tundi.

POLE lvl 1 tunnis saame selgeks kuidas liikuda postil sujuvalt üles ja alla ning hakkame ka vaikselt keerlevat posti kasutama.Teeme algust pea alaspidi asenditega, õpime pea peal seisu, kätelseisu posti najal ja loomulikult esimesi pea alaspidi asendeid postil.

Tunned, et oled valmis lvl 1 jaoks? Siin on mõned vihjed:

  • Istud ja seisad kindlalt postil
  • Back ja Front Knee Hook Spin
  • Tunned end kindlalt POLE intro’s läbitud Floor Workis.
POLE lvl 2 - kesktase

Siin tunnis hakkame rohkem pea alaspidi asenditega tööd tegema ning alustame pikemate kombinatsioonide ühendamisega. Jõu elemendid saavad nüüd rohkem tähelepanu ja kombinatsioonid on sportlikumad. 

Kesktaseme tunnis areneb üheaegselt nii jõud kui ka painduvus.

Tunned, et oled valmis lvl 2 jaoks? Siin on mõned vihjed:

  • Ronid vabalt üles ja alla
  • Tugev Basic Invert
  • Pull Up istuma
POLE lvl 3 - edasijõudnud

Postitantsu level 3 on mõeldud meie edasijõudnud õpilastele. See jääb ka ühtlasi meie kõige kõrgemaks tasemeks.

LvL3’e sobib tulla kõigil, kes suudavad vabalt õhust Invertida, kellel on tugev Shoulder Mount ja kindel Extended Butterfly.

Selles tunnis pole meil piiranguid, töötame väga palju jõudu ja tehnikat vajavate elementide kallal ning arendame koos oma posti oskusi edasi.

OPEN LvL

Open LvL on postitantsu trenn kuhu saavad tulla kõikide tasemetega õpilased.

Trenni ülesehitus sarnaneb tavalise postitantsu tunniga, mis algab soojendusega ja lõpeb venitusega. Siin on sul võimalik tulla trenni ka siis kui oled alles oma postitantsu teekonda alustamas või kui oled juba edasijõudnud tantsija.

Selles tunnis ei ole kindlaid elemente, mille kallal kõik koos töötavad. Juhuks, kui sul on mõni pilt või video trikist või kombinatsioonist mida soovid õppida, siis võta see endaga kaasa. Treener aitab sul just enda soovitud elemente selgeks saada.

Pilt või video ei ole muidugi kohustuslikud, koos leiame kindlasti midagi põnevat mida proovida. 

Exotic Pole

Exotic postitantsu juured on striptiisis, sellest tulenevalt väljendub selles zanris võrreldes teiste postitantsu stiilidega kõige enam erootiline või seksikas/seksuaalne maneer. Exoticu stiilis on oluline hoida enda liikumises ja samuti trikkides naiselikke poose ja sensuaalset tunnetust . Selles trennis harjutad liikumist muusikasse, postitrikkide ja liikumise sujuvust ning ühtesulandumist tantsuks ning treenid tasakaalu, jõudu ja painduvust. Trenni alustame soojenduse ja lihtsamate Exoticu harjutustega põrandal,seejärel õpime treeneri poolt loodud tantsukava, mis koosneb koreograafiast ja trikkidest ümber posti ja liikumisest põrandal(floorwork), ning trenni lõpus venitame. Kaasa võtta põlvekaitsmed, retuusid, lühikesed püksid ja pleaseri kingad või sokid.

Stretching

Stretching on venitustund mis sobib ideaalselt täiendama tavalist jõu- ja/või kardiotrenni. Tänu paremale painduvusele muutuvad ka harjutused postil või rõngal mugavamaks ja kaunimaks.

Stretchingu trennis pöörame erilist tähelepanu seljale, jalgadele ja õlgadele. Alustame soojendusest ning liigume edasi erinevate venituste poole.

 

Selga pane kindlasti pikad riided milles tunned ennast mugavalt ja saaksid vabalt liikuda. Olenevalt painduvusest võib sul vaja minna abivahendeid (näiteks pael, sall või venituseks mõeldud yoga straps) mille palume sul ise kaasa võtta. Saalis on olemas jooga matid ja blokid.

AERIAL hoop

Aerial hoop, ehk õhu rõngas on enamikele just tsirkuse etendustest silma jäänud. Suur rõngas, millel õhuakrobaat kauneid poose demonstreerib ja justkui haldja kombel pealtvaatajate kohal hõljub, on kindlasti uueks väljakutseks.

Aerial hoopi trenn sobib kõigile tasemetele. Arendame nii tasakaalu, painduvust kui ka jõudu. Tunnis saab kogu keha treenitud, aga põhirõhk jääb kere ja ülekeha lihastele.

Stuudios on olemas kaks rõngast (100cm ja 95cm läbimõõduga). Mõlemad rõngad on ohutuse tagamiseks teibitud, et vältida libisemist. Trenni soovitame selga panna pikad püksid (näiteks retuusid) ja topp.

Vaba Saal

Vaba saal on mõeldud personaalsete treeningute jaoks, et trennides õpitud harjutusi lihvida ja töötada välja oma kava. Vabas saalis saab endale võtta tunniks ajaks posti või rõnga, millel tantsida nii nagu hing ihaldab. Saalis on kindlasti olemas ka treener või keegi, kes saali välja rendib, kuid juhendamist siis ei toimu. Vabasse saali saavad ennast registreerida 7 inimest (5 postile ja 2 rõngale). Seega posti ega rõngast kellegagi jagama ei pea (kui just selleks soovi pole).

Juhul kui saalis on vaid üks vaba koht järgi, kuid soovite sõbraga koos trenni teha ning posti/rõngast jagada, ei ole see probleemiks. Sel juhul tuleb aga mõlemal tavapärane vaba saali hind tasuda.

Hinnakirja näed siit.

Aerial Hammock

Aerial Hammock on treeningustiil, mis pärineb nagu ka aerial hoop, tsirkusest, ainult rõnga asemel kasutatakse rippuvat kangast. Fookus on jõu ja painduvuse arendamisel. Hammock ehk spetsiaalne kangas on hea abivahend näiteks kätelseisu õppimiseks. Kanga abiga võib teha jõu- ja venitusharjutusi nii põrandal kui ka õhus. Tundides tugevdatakse ülakeha, õlgu, käsi, selja- ja kõhulihaseid ning õpitakse mitmesuguseid akrobaatilisi elemente ja poose. Harjutused on tänu kanga kasutamisele eriti põnevad ja väljakutsuvad. Juba esimeses trennis saad proovida kauneid asendeid maa ja taeva vahel. Trenni lõpetab preemiana kõigi lemmik – lõõgastus kanga sees. Võid nautida puhkust justkui kookonisse mässituna ja kergelt kiikudes, et kehal oleks võimalik lõdvestuda. Hammocki trenn võib tunduda väljakutsuv, aga tegelikult ei ole tundi tulekuks varasem kogemus vajalik. Igaühel on võimalik oma keha tunnetades ja kuulates kergematelt harjutustelt raskematele edasi liikuda. Selga pane pikad retuusid ja trennitopp. Tund toimub paljajalu.