[{"2019-11-14":[{"algus":"2019,11,14,18,00,00","lopp":"2019,11,14,19,00,00","taidetud":"6","vaba":3,"stuudio":"2","treeneriNimi":"Eeva","trenniNimi":"POLE intro","trenniNid":"597","trenniKirjeldusNid":"26","registered":0,"waitinglist":null}]},{"26":{"image":"https:\/\/flightclub.ee\/sites\/default\/files\/large-class-picture\/intro_2.png"}}]
Hammock

Aerial Hammock on treeningstiil, mis pärineb nagu ka aerial hoop, tsirkusest, ainult rõnga asemel kasutatakse rippuvat kangast. Fookus on jõu ja painduvuse arendamisel.  Tundides tugevdatakse ülakeha, õlgu, käsi, selja- ja kõhulihaseid ning õpitakse mitmesuguseid akrobaatilisi elemente ja poose. Harjutused on tänu kanga kasutamisele eriti põnevad ja väljakutsuvad. Juba esimeses trennis saad proovida kauneid asendeid maa ja taeva vahel.

Hammocki trenn võib tunduda väljakutsuv, aga tegelikult ei ole tundi tulekuks varasem kogemus vajalik. Kõigil on võimalik oma keha tunnetades ja kuulates kergematelt harjutustelt raskematele edasi liikuda.

Selga

Kanna pikki liibuvaid pükse ja võimalusel ka pikkade varrukatega liibuvat pluusi. Kangas võib ennast lohvakate riietega sõlme kerida.

Lukud riietel

Kanna riideid millel pole lukke, nööpe ega muid metallist osi, mis võiksid kangast rikkuda.

Ehted

Eemalda kõik rippuvad ja teravad ehted, mis võivad kangasse kinni jääda ja auke tekitada.