[{"2019-09-22":[{"algus":"2019,09,22,19,15,00","lopp":"2019,09,22,20,15,00","taidetud":"8","vaba":2,"stuudio":"1","treeneriNimi":"Katrin","trenniNimi":"POLE LvL 1","trenniNid":"868","trenniKirjeldusNid":"24","registered":0,"waitinglist":null}]},{"24":{"image":"https:\/\/flightclub.ee\/sites\/default\/files\/large-class-picture\/lvl1_0.png"}}]
KõhtSelgTuhar

KõhtSelgTuhar on lühike intensiivne treening, mis keskendub eelpool nimetatud kolme piirkonna treenimisele. Tund algab soojendusega ning tunni põhiosa koosnebki jõuharjutustest. Viimaseid tehes kasutame enamasti oma keharaskust, gravitatisooni ja variatsioone, kuid vahel ka posti, joogaplokke ja matte. Hea oleks, kui sul oleksid lühikesed püksid varnast võtta :) 

Sokid treeningusse ei sobi, kuna on libedad. Paljad jalad või puhta tallaga sisetreeningu tossud on sobilikud. Treening tagab Sulle sümmetriliselt treeninud lihasrupid ( ehk on abiks seljavaevuste vms korral) ning kindlasti aitab Sul õhuakrobaatikatrennides olla veel tugevam, et saavutada soovitud trikid ja elemendid.

Tund ei vaja eelnevat õhuakrobaatika kogemust. Vajalikud asjad saame selgeks kohapeal.Tund lõpeb lõdvestuste ja kergete venitustega koormust saanud lihasgruppidele.