[{"2020-10-27":[{"algus":"2020,10,27,17,15,00","lopp":"2020,10,27,18,30,00","taidetud":"8","vaba":0,"stuudio":"1","treeneriNimi":"Katrin","trenniNimi":"Exotic pole algajad","trenniNid":"2461","trenniKirjeldusNid":"934","registered":0,"waitinglist":null}]},{"934":{"image":"https:\/\/flightclub.ee\/sites\/default\/files\/large-class-picture\/exotic_0.png"}}]
Krista

Krista on läbinud X-pert postitantsu treeneri koolituse Lvl1/Lvl2.

Krista on terve oma elu tantsu ja liikumisega seotud olnud. Alates 2004. aastast on Krista juhendanud erinevaid tantsu- ja hiljem ka aeroobika, vesiaeroobika- ja personaaltreeninguid.  Aastate möödudes lisadusid erinevad treenerite litsentsid ja koolitused (Nt.  X-pert postitantsu treeneri koolituse Lvl1/LvL2, EEVL EKR5 tase, Vesiaeroobika EKR 3, Glucker-Kolleg Personal Training, erinevad ideepäevad ja conventionid ja koolitused on Krista igapäevaelu lahutamatu osa, lisaks treeningute juhendamisele).  Õhuakrobaatikaga seotud workshopidest on Krista osalenud näiteks Anna-Maija Nyman,Ilja Medvedjev, Aleksey Siselyatin, Alyona Amber, Polina Litvinenko, Sasha Meow, Diana Harten, Sarah Scott, Kadri Hansen, Yana Katorcha, Oleg Zabelin, Radmila Aitova ja Kristel Mikkuse tundides.

Aastatel 2000-2016 oli Krista lisaks hobikorras ka Tartu Võrkpallimeeskonna BigBank cheerleader ehk Kristal on ka väga palju lavakogemust nii korvpalli-, võrkpalliplatsil kui ka erinevatel üritustel ja ööklubides. Nüüd on ta võrkpalli tantsutüdrukute treener/koreograaf. Tartu Ülikoolis õppis ja lõpetas Krista bioloogia  ja psühholoogia erialad. Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis on Krista õppinud ja lõpetanud füsioteraapia eriala ning töötab praegu Tartu Linna Polikliinikus füsioterapeudina. Lisaks juhendab ta erinevaid treeninguid ja tunde Impuls spordiklubis, Tähtvere Tantsukeskuses ning Tartu Tantsuakadeemias (aeroobika, vesiaeroobika, tants, ema ja beebi treeningud, personaaltreeningud, rasedate treeningud).

Treeneri ameti juures armastab Krista suhelda oma klientidega, anda edasi teadmisi ja oskusi oma treenitavatele, et nad mitte vaid ei oskaks asju õigesti sooritada, vaid et nad ka teaksid  mida ja mille jaoks nad seda teevad.